Home / Reviews / Shop | Cluse Horloge via Brandfield

Shop | Cluse Horloge via Brandfield

Hoi sieradenliefhebbers!

Je bent alvast gewaarschuwd: na het lezen van dit artikel zal je je bijna niet in kunnen houden om naar de website van Brandfield te gaan voor een Cluse horloge! Natuurlijk ben je nu nieuwsgierig en wil je waarschijnlijk dat ik snel begin met vertellen over mijn mooie nieuwe aanwinst van Cluse. Kijk je mee?

Cluse-horloge-via-Brandfield-Lady-Jewelry-1

Eerst zal ik jullie meer vertellen over de webshop waar dit horloge vandaan komt. Je hebt vast wel eens van het merk Cluse gehoord en dan zal je ook weten dat het op verschillende plekken te koop is. Brandfield is dé plek om naartoe te gaan, omdat je niet alleen mooie merken vindt als Cluse, Buddha to Buddha, Daniel Wellington etc., maar ook omdat de service erg goed is. Wanneer je vragen hebt en je stuurt daarover een mailtje naar Brandfield, krijg je binnen een paar dagen een goed en persoonlijk antwoord terug. Dat vind ik erg goed, zeker voor zo’n groot bedrijf als Brandfield. Wist je trouwens dat Brandfield nog wat broertjes en zusjes heeft? De webshops Horloges.nl en Sieraden.com zijn net zo mooi vormgegeven én bieden dezelfde goede service. Zelf was ik vaak op die websites aan het kijken, maar nu ik weet dat beide sites samenkomen op de website van Brandfield, is dat veel handiger!

Om het nog even over die service te hebben: bij bestellingen vanaf €50,- hoef je geen verzendkosten te betalen. Super dus! Ik heb een enorme hekel aan webshops die je nog eens €5,- aan verzendkosten vragen. Bij Brandfield is dat dus niet zo!
Daarnaast kun je je pakketje ook gratis retourneren: dat geeft zekerheid. Je bent dan niets extra’s kwijt wanneer het artikel niet helemaal naar verwachting is. Echter, dat kan ik me bijna niet voorstellen! Alle pareltjes die Brandfield verkoopt zijn mooi!
Voor de studenten onder ons, meiden die op hun zakgeld moeten wachten of  sieradenliefhebbers die hun salaris nog niet binnen hebben, maar het horloge alvast willen bestellen: je kunt ook achteraf betalen.
Voor de meiden die net als ik on-ge-dul-dig zijn, heb ik nog meer goed nieuws. Wanneer je voor 23 uur bestelt (m.u.v. zaterdag), ontvang je het bestelde artikel de volgende dag al in huis!

Wat Brandfield naast de service meer onderscheidt van andere webshops, is zeker de wijze waarop je je pakketje ontvangt. Tijdens het bestelproces kun je aanvinken of je bestelling een cadeautje is: ik had dit niet gedaan. Toen ik mijn bestelling binnenkreeg, was het eerste dat ik mij af vroeg hoe het er uit zou zien als ik wél een vinkje gezet had: mijn bestelling was namelijk prachtig leuk ingepakt in een mooi doosje van Brandfield! En… Daar zat dus mijn mooie Cluse horloge in, mét bijbehorende pouch in leatherlook.

Cluse-horloge-via-Brandfield-Lady-Jewelry-2

Cluse-horloge-via-Brandfield-Lady-JEwelry3

Zelf heb ik heel smalle polsen, dus is het voor mij best moeilijk om een hip en trendy horloge te kopen. Veel horloges zijn tegenwoordig erg groot, zo groot dat de horlogekast soms zelf een centimeter breder is dan mijn pols: dat is niet mooi. Natuurlijk wil ik wel graag een horloge dat mijn smaak, bij de tijd én het liefst betaalbaar is. Oh ja, het moet ook niet zo’n héél klein horloge zijn: naar mijn wens moet het dan wel groot ogen.

Voor al mijn wensen en eisen aan een horloge is dit horloge van Cluse perfect. Ik ontken absoluut niet dat ik kieskeurig ben – want dat ben ik – maar over dit horloge ben ik super enthousiast! En zoals je ziet ‘oogt het horloge best groot’ om mijn pols, toch?!

Cluse-horloge-via-Brandfield-Lady-Jewelry-4
Ik ben ontzettend blij met mijn mooie horloge. Ik was op zoek naar een horloge dat aan alle bovenstaande eisen moest voldoen, maar daarnaast wilde ik ook nog graag dat het horloge minimalistisch was, maar wel met een leuke touch. Misschien heb je het al gezien, maar op de wijzerplaat van het Cluse Minuit horloge is de ’12’ weergegeven in Romeinse cijfers. Dit vind ik een mooi detail en ook ben ik erg blij dat de bandjes verwisselbaar zijn, maar daarover vertel ik je later meer.

Cluse-horloge-via-Brandfield-Lady-Jewelry-5

Ik zal je wat meer vertellen over het horloge zelf. De feitjes en zo, want die zijn ook belangrijk! Het horloge wat ik draag is de CLUSE Minuit Mesh Silver / White CL 30009. De diameter van de horlogekast is 33 mm en gemaakt van zilverkleurig messing. Aan de horlogekast is een zilveren horlogebandje bevestigd van RVS. Dit bandje is 16 mm breed en 230 mm lang. Dit betekent dat het horloge te dragen is met een polsomtrek tot ongeveer 23 cm. Niet schrikken als je een kleine pols hebt! Het horlogebandje is namelijk verstelbaar en kan precies naar jouw wens worden neergezet. Hiervoor hoef je niet eens naar een winkel, je kunt dit zelf doen!

Cluse-horloge-via-Brandfield-Lady-Jewelry-6

Zoals je hebt kunnen zien is dit horloge zilverkleurig met een witte wijzerplaat. Hierboven heb je al kunnen lezen dat de horloges van Cluse zo gemaakt zijn dat het verwisselen van bandjes erg gemakkelijk gaat. De bandjes zijn te verkrijgen in allerlei kleuren leder. Let wel op: wanneer je het Cluse Minuit type hebt, moet de breedte van het bandje 16 mm zijn. Er zijn namelijk ook bandjes van Cluse die 18 mm breed zijn, maar die zijn geschikt voor het type Cluse La Boheme.

Cluse-horloge-via-Brandfield-Lady-Jewelry-7

Op de foto’s hierboven heb ik een zwart bandje aan het horloge gemaakt. Deze bandjes zijn los te koop op de website van Cluse. Bij Brandfield kun je meteen een horloge kopen met het bandje dat jij wilt! Niet alleen de bandjes zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren, ook de horlogekasten zijn uitgebracht in zilver, goud, rosegoud of zwart. Hieronder heb ik een selectie gemaakt van de mooiste Cluse horloges die je via Brandfield kunt aanschaffen.

Als je net zo veel van afwisseling houdt als ik, is dit natuurlijk super handig! Ook is het goed voor je portemonnee om een ander bandje te kopen in plaats van een heel nieuw horloge. Een bandje kost namelijk 3 keer minder dan een nieuw horloge!

Cluse-horloge-via-Brandfield-Lady-Jewelry-8
Cluse Minuit

Cluse-horloge-via-Brandfield-Lady-Jewelry-9 Cluse La Boheme

Hopelijk ben jij net zo enthousiast als ik over de mooie horloges van Cluse! Een Cluse Minuit of La Boheme horloge is verkrijgbaar voor €89,95 of €99,95: afhankelijk van de kleur of band die je kiest.

Dan is er nog één variant die je voor €109,00 een horloge én bandje geeft! Dit is een speciale Valentijnsactie: een CLUSE Minuit Amour Gift Box met daarin een gouden horloge met zwart en rood lederen bandje. Dat is nog niet alles! Het horloge met de twee bandjes wordt namelijk geleverd in een heel mooie verpakking die perfect past bij Valentijn!

Cluse-horloge-via-Brandfield-Lady-Jewelry-10
Welk horloge van Cluse vind jij het mooist en voor welke kleur zou jij gaan? Of ga je lekker shoppen op de website van Brandfield, op zoek naar een horloge of sieraad van een ander merk?